Tι θα πει ο κόσμος
για το τίποτα,
για το όλο
και για το ολόκληρο.
Τι θα πει ο κόσμος.
Πώς μιλάει ο κόσμος.
Και πού τα λέει τελικά;
Και τότε που ήταν βολικά τι έλεγε;
Καθησυχάζεται ο κόσμος με
τα αδύνατα;
Και όταν δυνατά τα ορίσουμε
πως γίνεται και πέφτουν απ'τα σύννεφα,
αυτοί που το κεφάλι έχουν χωμένο στη γη;
Και τα πόδια αγκιστρωμένα
στο αδιαμφισβήτητο.
Πείτε μου κι εμένα πώς γκρεμίζεστε,
αφού ποτέ δεν αναρριχηθήκατε.
Πείτε μου κι εμένα τη σιγουριά από πού την αγοράσατε,
αφού ο παράς λέτε σας τελείωσε.
Πείτε μου κι εμένα όλα αυτά τα αποτρόπαια.
Πείτε μου κι εμένα τι θα πει ο κόσμος.
Τι ωραία που μιλάτε, εσείς οι άλλοι.
Μα δεν ακούω τι λέτε.
Πιο δύνατα.
Πού είστε;
Ποιοι είστε;
Και ως πότε.

0 comments: