2014

11:31:00 PM A story behind 0 Comments


Κι αν κάτι μου 'μεινε, από σένα χρονιά που φεύγεις, 
Είναι οι αράδες που μου γέμισες. 
Που φερες έμπνευση με τις κακοτοπιές σου. 
Που μου δειχνες ομορφιές και μετρούσες αντίστροφα για να μου τις πάρεις πίσω. 
Που σήκωνες κύματα και με έκανες να τρέχω στις ανηφόρες. 

Κι αν κάτι μου μεινε, από σενα χρονιά που φεύγεις, 

Είναι τα πρόσωπα που μου στέρησες και σου χα πει, δεν είχαμε τελειώσει. 
Και τα άλλα που μου φερες και σε κοιτούσα στα μάτια, να δω αν με κοροϊδεύεις πάλι. 

Φύγε τώρα. Να ρθει η επόμενη. 

Θα ντυθώ τα καλά μου. 
Θα βάλω έρωτα και θα σκεπαστώ με ηρεμία. 
Θα ρίξω και στον ώμο τους φίλους μου και στην τσάντα μου καβάτζα την υγεία. 

Φύγε τώρα. Τελειώσαμε.

You Might Also Like

0 comments: