Και του χρόνου
Και του χρόνου...
Να γλεντάμε,
να είμαστε,
να κοιτιόμαστε στα μάτια,
να αγκαλιαζόμαστε,
να δίνουμε φιλιά και να γελάνε τα δόντια.
Και του χρόνου, να μη λείπει τίποτα και κανένας.
Και του χρόνου, να θυμόμαστε όσα πρέπει και να ξεχάσουμε όσα θα πρεπε.
Κι ας φύγει η έμπνευση αν είναι να ρθει η ευτυχία.
Και του χρόνου να χει μόνο φως.
Ευτυχισμένα Χριστούγεννα.


0 comments: