Πεντάγραμμο

10:16:00 AM A story behind 0 Comments



Γιατί είμαι εδώ; 
Για τα λίγα λεπτά που κρατάει 
Αυτό το βεβιασμένο χαμόγελο. 
Αυτό το μισό που νιώθω 
Ότι δήθεν ολοκληρώνεται. 
Για τη νότα σου που ξεκουρδίζει, 
Αλλά θα τραγουδάμε μαζί 
Είπες. 
Και γιατί να μην είμαι εδώ. 
Πόσες ζωές κρατάει 
Ένα ρεφρέν;

You Might Also Like

0 comments: