Το ψυγείο μου, ή αλλιώς ζώδιο Ταύρος

7:28:00 AM A story behind 0 Comments


Να μία άχρηστη πληροφορία για σήμερα. Τι έχω μέσα στο ψυγείο μου.
 Έχω ένα αυγό. Που μάλλον λήγει στα κοντά. Πάνω στη συσκευασία έγραφε: Μετά την αγορά διατηρούνται στο ψυγείο. Πριν την αγορά δηλαδή δεν πειράζει να τα χεις έξω. Μετά την αγορά παθαίνουν κάτι ψυχολογικούλια και θέλουν ψυγείο. Ένα αυγό λοιπόν. 
Έχω σάλτσα για τάκος, σάλτσα γλυκόξινη, σάλτσα με πιπεριά και σκορδάκι του Μαμαλάκη, bbq sauce. Κανένας λόγος για σάλσα ντομάτα απλή, για μακαρόνια, όχι. 
Έχω ένα μάνγκο, φρούτο εποχής καταλαβαίνετε. 
Έχω χυμό μπανάνα και ένα μισογεμάτο μπουκάλι κρασί (έχω ξυπνήσει κεφάτη και αισιόδοξη, ναι). Λικέρ μαστίχα για τη χώνεψη και ένα βάζο φυστικοβούτυρο για την όρεξη. Έχω τυρί έμμενταλ, γκούντα, παρμεζάνα και μανούρι, αλλά λίγη φέτα να φάω με τα γεμιστά δεν έχω. 
Έχω γαλοπούλα σε πολύ λεπτές φέτες.
Έχω ένα λάιμ, just in case cocktail, ένα κολοκυθάκι και 2 ντομάτες. 
 Και κάπου εκεί στη μέση, δεσπόζει μόνο του ένα ταψί brownies από τρεις διαφορετικές σοκολάτες. Και σήμερα που πήγα λαϊκή δε μπορούσα να σκεφτώ τι μου λείπει. 

 Υγ. Θυμήσου μωρή να πάρεις κανένα λεμόνι, καμιά πατάτα, κάνα λαχανικό, κάνα φρούτο από τη χώρα σου κι ας είν' και μπαλωμένο. Πάρε γάλα και πουμαρό και μαϊντανό. 

Υγ 2. Κι αν περισσέψει κάνα ψιλό...Κι εκείνα τα σπαράγγια κυρ Στέφανε να τα κάνω στο φούρνο τυλιχτά με προσούτο. 
 #eimaigourmet 
#tinakanoume 
#letthemeatcake

You Might Also Like

0 comments: