Λέω, θα πω, θα έχω πει

1:11:00 AM A story behind 0 Comments


Και μη ζητάς συγχώρεση για τις στιγμές. Ζήτα για τις σιωπές. 
 Για την ξεδιάντροπη σιγουριά ότι θα υπάρξει επόμενη φορά. 
Για την αναβολή. 
Για το 'κι αύριο μέρα είναι'. 
Για το 'εδώ είμαστε'. 
Για το 'τελοσπάντων'. 
Για το 'θα'. 
Για το 'δεν είναι ώρα τώρα'. 
Για το 'θα τα πούμε κάποια στιγμή'. 
Για τον συντελεσμένο μέλλοντα και το ημιτελές παρόν. 
Για αυτά που δεν έγιναν λέξεις και κόστισαν λέξεις. 
Κι αν δε ζητήσεις συγγνώμη, 
τουλάχιστον φίλα με.

You Might Also Like

0 comments: