Μερική αχρωματοψία

5:17:00 PM A story behind 0 Comments

Κι ακόμα περιμένουμε τη μέρα με τα χρώματα λες. 
Μα τα πινέλα τα πήρες μαζί σου. Τρέχει η μπογιά απο τα δάχτυλά. 
Κι ακόμα περιμένουμε μου λες. Κάνε ό,τι θες. Ζωή πουά. 
Η μέρα με τα χρώματα, δεν ξημερώνει λες. 
Μα δες εδώ που γίναμε οι ίδιοι μας καμβάς από ξεθωριασμένες αναμονές. 
Ανοίξτε τα παράθυρα να μπει φως. Μήπως και τα δούμε όλοι παρέα.
Μήπως και βγει ουράνιο το τόξο.
 Ή από τα τόξα μας ουρανός.
Σημαδέψτε ρε.

You Might Also Like

0 comments: