Αν ήμουν αυτόχειρας
.. Αν ήμουν αυτόχειρας, θα σας άφηνα αυτό το σημείωμα για να κλαίτε όταν δεν έχετε με τι άλλο να γεμίσετε τις άδειες ζωούλες σας.
Φεύγω γεμάτος αγάπη. Τόση αγάπη που έκανε κύματα και μ´ έπνιξε, με καταβρόχθισε και με ξέρασε μαζί με δυο τόνους πλαγκτόν, σε κάτι βράχια. Πάνω στα βράχια ήταν ένας αστερίας. Εγώ είχα γίνει αχινός. ´´ Τι όμορφος που είσαι ´´ μου 'πε ο αστερίας κι εγώ τον χλεύασα και του είπα να με αφήσει ήσυχο. ´´Τη βαριέμαι την ομορφιά, του είπα, άμα δεν την βλέπω. Κι όταν την βλέπω αναστατώνομαι και αυτοτρυπιέμαι.´´
Φεύγω γεμάτος χαμόγελα. Τόσα χαμόγελα που στράβωσε το στόμα μου. Με πονούν τα μάγουλα και τα μάτια μου σχιστά, γέμισαν ρυτίδες. Χαμόγελα που αντανακλούν φιλίες, έρωτες, απογοητεύσεις. Ειρωνικά χαμόγελα. Χαμόγελα κρυμμένα. Θαμπά χαμόγελα. Βεβιασμένα χαμόγελα και αβίαστα. Ξεκάθαρα. Αλλά χαμόγελα.
Φεύγω γεμάτος δάκρυα. Δάκρυα που ξεβγάζουν μνήμες, ξεπλένουν ηδονές, ξεθαρρεύουν από τα μάτια σου και τρέχουν προς εμέ. Μέσα στα δάκρυα έχω φυλάξει τις αγάπες μου, τις αδυναμίες μου. Να μείνουν έτσι για πάντα υγρές, ρευστές και ανήμπορες. Για να τρέχουν, να κατρακυλούν και να φτάνουν στο στόμα μου. Να τις φιλώ γλυκά και να μπαίνουν πάλι μέσα μου. Κι όταν θα θέλουν να γλυτώσουν, να τρέχουν πάλι. Στη μικρή διαδρομή από τα βλέφαρα ως τα χείλη μου. Κι εγώ μαρτυρικά να τις κρατώ πάλι για μένα. Σάλιο, γεύση και απόλαυση.
Φεύγω γεμάτος χώματα στα χέρια. Και τη γη δε την όργωσα. Μα την περπάτησα και με ξεμυάλισε η άτιμη. Με γονάτισε με τις ομορφιές της και σύρθηκα στις εκτάσεις της, μπουσούλισα στα σκαλοπάτια της και σηκώθηκα και είδα το πιο όμορφο ηλιοβασίλεμα. Τι ποίηση αυτή η πλάση. Τι ρίμα! Αρμονία. Χάος. Και γύρισα στα ίδια.
Φεύγω γεμάτος τραγούδια. Γεμάτος στίχους με νόημα για το τίποτα και για το πάντα. Με νότες τολμηρές που μας ξεσήκωναν θυμάμαι. Με όργανα και χορδές. Και ξεκούρδιστα μουρμουρητά. Και ένταση. Χαμηλωμένη. Και πιο δυνατά. Έλα να ταράξουμε τα νερά της κοινής ησυχίας. Κοινή ησυχία. Από κοινού. Αμίλητοι. Και έπαιζε μετά..το αγαπημένο μας τραγούδι.
Φεύγω γεμάτος λόγια. Αυτά που θα σας έγραφα , αν ήμουν αυτόχειρας.
Δεν είμαι.

0 comments: