21.

8:15:00 PM A story behind 0 Comments



Τη μεγαλύτερη απελευθέρωση τη νιώθω όταν χάνω. 


Όταν βρεθώ αντιμέτωπος με την ήττα μου, τη μεγαλύτερη φοβία μου. Όταν τελικά παραδίνομαι, όταν κοιτιέμαι στον καθρέφτη και λέω, φτάνει, τότε σπάω τα δεσμά μου, ξετυλίγομαι, αφήνομαι στο ακατόρθωτο και βγαίνω αλλιώτικος, ζωντανός και μόνος. Μου αρέσει η μοναξιά μου, έχει μια ζηλευτή ευελιξία. Κάνει ό,τι θέλει όπως θέλει.
Η μοναξιά μου μ' αγαπάει σίγουρα κι ας μη μου το λέει. 
Μόνο που... όταν βρέχει... Όταν βρέχει, κοιτιόμαστε στα μάτια.




You Might Also Like

0 comments: