16.
Ήταν περίπου τέτοια εποχή, ένα χρόνο πριν.
Κάθε Δεκέμβριο, τυχαία ή από κάποια χιουμοριστική διάθεση της μοίρας μου, αλλάζω δουλειά, απολύομαι ή παραιτούμαι από κάτι.
Έτσι και πέρυσι, μια τέτοια μέρα , βρέθηκα να περπατάω οριακά στο πλακόστρωτο της παραλιακής, σκεπτόμενη το μέλλον μου.
Λογικά θα είχα κάνει διάφορες σκέψεις, διάλεξα όμως μία από αυτές και την έγραψα στο ημερολόγιό μου.
''Να θυμάμαι, να έρχομαι να σε βλέπω''
Όσοι έχουν περάσει έστω και μια φορά από την πόλη μου, ξέρουν.
Οι υπόλοιποι μπορούν να δουν την φωτογραφία παραπάνω.
Όσο για μένα. Λέω να 'ρχομαι...


0 comments: